Повернення та обмін
Повернення та обмін сухого корму в зоомагазині Dog
Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживачів"
До зоотоварів застосовні самі правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
Якщо тварині було придбано будь-який товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви маєте право звернутися до нашого інтернет-магазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення та вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну. Пересилання товарів у разі здійснюється з допомогою клієнта.
При цьому є кілька вимог:
- товарний вигляд та упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці;
- товар був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості, шерсть тощо;
- замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар складений в упаковку так само, як і при отриманні;
Для повернення товару через службу доставки "Нова пошта" Необхідно застрахувати товар на повну його вартість.
Обмін та повернення товару оформляються за рахунок покупця, а гроші повертаються після перевірки товару та відрахування вартості доставки на карту клієнта (не післяплатою!)
Які товари Ви не зможете повернути/обмінювати
- якщо використовувалися позаштатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.)
- дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
- виникло пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
- виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
- вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березнґ 1994 р. апро реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
- продовольчі товари
- товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі і тп.
- предмети гігієни,
- м'які або надувні іграшки,
- товари для цуценят та кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поильники тощо),
- парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці,
- рушники, покривала, лежаки, будиночки
- зубні щітки, гребінці, гребінці, інструменти для грумінгу
- панчішно-шкарпеткові вироби
Продовольчі товари
- До продовольчих товарів відносяться всі товари, які можна застосувати у їжу.
- Продукты питания не могут быть возвращены или поменяны на другой продукт, если они просто Вас не устроили как покупателя, или Вы передумали брать именно этот продукт после совершенной покупки.
- Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили у них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути зазначені на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту мовою споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків та вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, масу та обсяг продукту.
- З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитись, перейшовши по посиланню.
- Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовлення.
- Бракований товар чи товар неналежної якості
Будь ласка, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні.
Якщо ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нами за будь-яким зручним номером телефону: 0(800) 750-215 (безкоштовно по Україні)
або написавши лист із прикріпленими фото товару info@dog.com.ua